طرفداران جاستین بیبر

این وبلاگ برای طرفداران و فن های جاستینه

طرفداران جاستین بیبر

این وبلاگ برای طرفداران و فن های جاستینه

جاستین از ادام لمبرت بدش میاد

جاستین به دوستاش گفته که من از ادام لبرت بادام میاد چون که خیلی خودش رو مثل دختر ها می کنه 

جاستین گفته اون باید به پسر بودن خودش افتخار کنه

نه بهgye بودن خودش 

والیی خدایی موهای ادام باهاله 




حالا من بالد نیستم عکس بزارام ولی به زودی یاد میگرم و حسابی تلافی در میارم

نظرات 98 + ارسال نظر
نگین شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

چه تفاهمی منم از ادم لمبرت خیلی بدم میاد

سروناز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

رها شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

خاک بر سر جاستین بره بمیره منم از جاستین اوغم یا اوقم میگیره امیدوارم طایون بگیره بمیره ادام سرورشه ادام ماهه ادام عمره ادم فرشتس ادام جاستین چی فکر کرده اخه در حدی نیست که راجع ادام نظر بده

کیمیا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

لطفا بیایید تو سایتم www.kimiglesias.blogfa.com

سمانه چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

ولی من از جاستین بدم میادادام جذاب و ماهه

glambert جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

منم حالم از جاستین بهم میخوره(ناراحت نشی هر کی یه نظری داره)

خیییییییییلی از جاستین بدم میاد وقتی میبینمش حالت تهوع میشم

من که میدونم این جاستین نکبت داره به آدام لمبرت جونم حسادت میکنه

نگار سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

هر کی میگه ادام بهتره از جاستینه بره بمیره
نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سما دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

نه خیرم جاستین از همه لحاظ باحالتره

$|-|!^^4 دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

ah ah vaghaan in jb maskhare chi fk karde ke umade hamchin zeri zade?fk karD ki hasT??eWWWWWWWWWW!!!!!!!
eeeee!che jaleb man fk mikardam man tanha 2khtariam ke az jb badesh miaad vali mesii ke tedaad hamchiin ziaade!!!khob khodaro shokr!!!!!ba un mooooash!

$|-|!^^4 دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

ADAAM WE <3 U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SO MUCH!!!!!!:*:*:*:*:*:*:*

عسل چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://hollywood-hot.persianblog.ir

آدام عمر منه

ال شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

شما ها که از جاستین جونم بدتون میاد چرا میایین اینجور جاها؟

رها دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

وای چه باهال چون منم هالم از این ادام لمبرت به هم میخوره اییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شیدا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

justin khare kie be adam junam tohin nakon shitil

شیدا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ

هرکی بگه از ادام بدش میاد بدون حسودیش شده ادام زندگیمهههههههههههههههههههههههههه

مریم یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.maryam-dana.blogfa.com

خیلی ببخشیدا !! این جاستین کی هست که در مورد آدام نظر میده ؟؟؟ پسره ی هویج !!! وقتی میبینمش سریع به سمت دستشویی میرم !! چون عقم میگیره !!! حیف آدام نیست !! به اون خوشتیپی و خوشگلی و جیگری !! هر چی باشه از این جاستین هویج که بهتره !! با اون موهای لخت دخترونش !! شیطونه میگه .....!!!

شیدا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

جاستین ببینمت تف میکنم تو صورت شیتیل زشتت مریم جون موافقم هم هویجه هم موهاش دخترونست

شیدا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

ye gharibe چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

salam
ki gofte adam gye tashrif daran juju boro justino jam kon ke gande dustish ba salena gomez darumade

.............. یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

مریم خانم کی گفته (تو نظرات) کی گفته جاستین هویجه؟ادام خر تهم مثل هویج گندیده میمونه بعد اگر موهای جاستین مثل دختراست ادام سر تا پاش مثل دختراست ناخوناشو لاک میزنه بیچاره عقده ی دختر بودن داره
شیدا خانم شما هم اینقدر پاچه خواری مریمو نکن

شیدا چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ

.........جان مریم جون راست میگه دیگه قبول کن واقعیت تلخه ادام عشقه جاستینم انشه

آرش پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://jastinbieber.blogfa.com

سلام عرض کردم خدمت دوست عزیز وبلاگتو دیدم.
عالی بود. خیلی زحمت کشیدی روی این وبلاگ.
من هم به تازگی وبلاگ جدیدی راه اندازی کردم با موضوع جاستین بیبر و از هواداران جاستین هستم در ایران. و اینکه می خواستم یه پیشنهادی بدم و اون وبلاگ ها مونو لینک کنیم و اطلاعات بیشتری به دوستان دیگمون بدیم.
اگر تمایل داشتی این افتخارو به من بده. من منتظر پیامت هستم.
تشکر.
jastinbieber.blogfa.com

سعید شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام
بابا این جا خیلی خنده داره نه عکسی داره نه هیچی
خوب برو یاد بگیر کافی تو گوگل سرچ کنی
ساختار اینجا هم خیلی ابتدایی است
خداحافظ

شادان سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.shadanbieber.blogfa.com

سلام.............به نظرمن خوب بود...........میدونی.....من عاشق جاستینم وتاحالا وبی نمونده که نرفتم شاید بعضی ها منو بشناسن...ولی خواهرم عاشق لمبرته...............این وب منه اگر اومدی همون جا جواب رو بگیر...........................www.shadanbieber.blogfa.com
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابای

رها شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

هه هه هه.....ببین تو که می گی ادام گی نیست بدوووون خییلی از دنیا عقبی. میگم بد نیست یه سر بری تو سایتش عکسای مسخرشو ببینی....

... چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

واااااااااااااای
چه تفاهمی...
منم از ادام بدم میاد

فاطمه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ق.ظ

یکی نیست بگه تو خودت همین جوری همه فکر میکنن دختری...من طرفدار جاس هستم ولی دلیل نمیشه چیزی در این مورد بهش نگم...

فاطمه پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ق.ظ

جاستین زیاد رو صدات و قیافت زیاد حساب باز نکن.معلوم نیست تا چند سال دیگه چه شکلی باشی...من نمیدونم ادام gay هست یا نه ولی عکسای بد بد ازش دیدم..

مارال شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

زیاد جوش نزنید دروغه جاستین تو مصاحبه اش گفت کشته مردددددده ی ادام هست

مانا شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

من خواهر مارالم اون راست میگه مانباید جوش اون دوتا روبزنیم چون این مطلب شایعه هست بعدم اونا هم دیگه رو خیلی دوست دارن فقط ما سرکاریم بعدم الان اونا بریش ما می خندن گذشته از اون اونا درحددی نیستن که بخوان درباره ی هم نظر بدن چون دوتاشون خوشگل جذاب و ..................................

مبینا شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

من خواهر مارال و مانا هستم خواهرام راست می گن چه طور ممکنه که وقتی جاستین از ادام بدش میاد برای کریسمس باهاش اهنگ بخونه اونا باهم دوستای خوبی هستن فقط مارو بجون هم میندازن

نفس پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام دوستای گل من طرفدار دو اتیشه ادامم اما از جاستین و سلنام خوشم میاد ادام واقعا گی هست اما هر کی یه جوره و هرکی یه تمایلی داره جاستین بخاطر موهای لختو جذابش طرفدار زیادی داره ادامم به دلیله همین کارای خفنو لاک سیاهش......
اما باز باید بگم از حقوقه ادام جیگر دفاع میکنم این جوجه بره کشک خودشو بسابه... کاری به کار بزرگ تر ها نداشته باشه

jb سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

جاستین عشقه منه زنده باد جاس زنده باد

فرزاته یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

ایول من از آدام متنفرم

شیدا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ

اااااااادام اااااااااااااادام ااااااااااااااااادام اااااااااااااادام اااااااااااااااادام ااااااااااادام عششششششششششششششششششششششششقه

ماریانا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

من نه طرفدار آدامم نه جاستین بیبر ولی شایعه حامله شدن سلنا گومز از جاستین که همه جا پخش شده حالا داره به آدام پند اخلاقی میده؟
خیلی جدی نگرینُ بچه جو گیر شده یه چیزی پرونده!

ani سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

جاستین غلط کرده . تا دو روز پیش که داشت توی خیابون ها گدایی میکرد

m!$HAa پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.Black moon @gmail .com

سلام اولا که جاستین غلط می کنه که به ادام میگه دختر
ثانیا که دل به دل راه داره چون ادام هم از اون خیلی بدش میاد

m!$HAa پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.Black moon@gmail.com

هر کی از ادام بدش بیاد باید بره بمیره
جاستین اصلا صدا نداره به ناحق امسال کلی جایزه برد تازه شعراشم شرووره
من که وقتی میبینمش اوقم میگیره
هیچکی حق نداره از گل به ادام کمتر بگه

NAFAS شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://justiiin.com

aaaaasssshhheegghhheetttam JUSTIIIN.KHOB RAST MIGE DG.pesar bayad ba dokhtar ye farghi dashte basheeee!!!!!!!!!!!!!!
RAHA JAN JUSTIIINE MAN KHEYLIII SAREEEE
KHOOOLASE DAMEE HAMEYE TARAF DARAYE JUSTIIIIINNN JOOON GARRRM

sepehr چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

be darak ke badesh miad justin kie ke bekhad dar morede adam nazar bede khoobe bedooni ke adam gofte az justin motenafere

میلاد جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://adam-kesha.mihanblog.com/

سلام من از همه خواننده ها به جز جاستین خوشم میاد طرفدارای ادام لمبرت برای دیدن کلی عکس ازش بیا تو این وب
http://adam-kesha.mihanblog.com/

میلاد یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://adam-kesha.mihanblog.com/

چرا چرت میگی با مدرک حرف بزن جاستین و ادام با هم دوستن
اینم مدرک برو ببین
http://adam-kesha.mihanblog.com/

رها دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

اولاً اصلاً درست نیست که شایعه پراکنی کنید بعدشم جاستین خیلی غلط کرده باز ادام خودش خودشو شبیه دخترا میکنه جاستین که مادرزادی شبیه دختراست!

ارام دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

اینا همش شایعه هست از نظر من هیچ کس نباید این حرف ها رو بدون دلیل ومدرک تو وبلاگش بذاره.

یاسمین لمبرت یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

من از جاستین بدم نمیاد ولی عاشقه آدام لمبرتم به نظرم آدام از هر نظر بالا تر از جاستینه اون نت های بالا کی میتونه مثل آدام بخونه؟از نظر قیافه بازم آدام قیافش جذابتر و مردونه تره و طرفدار های آدامم کمتر از جاستین نیست

tina دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

جاستین خیلی غلط کرده ادام یه فرشتس جاس در برابر اون گاگوله یعنی نمیخوام بی ادبی کنم ولی جاستین خیلی خرهههههههههههههههههههه اگه ادام نباشه ماهم نیستیم اون یه سوپراستاره معرکس ولی جاس چی ؟ درسته 5-6 تا جایزه برده ولی این که دلیل نمیشه این حرف رو بزنه من واقعا دیوونه ی ادامم (که فکر کنم مشخصه) و همه جوره ازش طرفداری یا بهتره بگم دفاع میکنم چون ادام در واقع یه دختر کوچولوی نازنین بی طرفه من واقعا دوسش دارمممممممممممممم

صبا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

جاستین بی شعور برو خودتو تو اینه ببین بعد حرف مفت بزن همه پسرا ارزو شوووونه که شبیه ادام باشن ایول طرفدارای عشقم

ترنم سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

حاستین بره بمیره با اون قیافه گوریل پشت نقره ای احمقانش یه ناخن لاک زده ادام به ۱۰۰تا جاستین می ارزه(تازه زیادشم هست)

کتی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

ادام خیلی خوشگل تر از اون شلغم پخته ی بوداره جاسه خره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد