طرفداران جاستین بیبر

این وبلاگ برای طرفداران و فن های جاستینه

طرفداران جاستین بیبر

این وبلاگ برای طرفداران و فن های جاستینه

انتخاب نویسنده

سلام بچه ها این وب برای طرفداران جاستینه 

من خودم عاشق جاستینم  برای همین این وب رو زدم  

راستیش من به چند تا نویسنده نیاز دارام 3 تا 4 تا که باید شرایط زیر رو داشته باشه:

1:باید ایگلیسیش خوب باشه

2:باید در راده سنی(15تا16)باشه (دختر یا پیسر فرق نمی کنه)

3:باید با حوصله باشه(جدی میگم ها)

4:سر وقت اپ کنه

5:مطالب جدید بزاره

خوب این یاهو منه اگه کسی پیدا شود shirin_zhegol@yahoo.com

نظرات 9 + ارسال نظر
arezoo جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

man ehsas mekoonam metoonam
yane bekhater justin ham ke shoode en karoo mekoonam

azizam hala behit khabar medam

نگار سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

من انگلیسیم تا ۱ حدی خوبه
۱۴ سالمه
با حوصله هستم
شاید نتونم سر وقت آب کنم ولی میتونم نمیدونم
مطالب جدید نمیدونم ولی به درد خورن
چطورم به درد میخورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوابمو بده

نگار سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

ببین این ترجمه ی ۱ آهنگشه به دردت میخوره
that should be me
kldo,vi???????????

همه در ذهن من در حال خندیدن هستن

شایعه ها درباره ی اون (پسره)تو ذهنم غوطه ور می شن

آیا همون کاری رو با اون کردی که با منم کردی؟ آیا اون به اندازه ی من عاشق تو هست؟

آیا تمام برنامه هایی که با هم ریختیمو فراموش کردی؟

به خاطر این که من فراموش نکردم!

کسی که دستترو می گیره باید من باشم کسی که تو رو می خندونه باید من باشم این خیلی غم انگیزه اون باید من باشم اون باید من باشم!

کسی که بوسه ی تو رو احساس می کنه باید من باشم

کسی که واست هدیه می گیره باید من باشم

این خیلی اشتباهه من نمی تونم تحمل کنم تا زمانی که تو به این باور برسی که اون باید من باشم!

که دستترو می گیرم و می خندونمت

اوه بله اون باید من باشم!

تو گفته یکم واسه اشتباهت من زمان می خوای این خیلی مسخره اس که واسه پیدا کردن کسه دیگه ای مصرفش کردی!

تو فکری من تو رو بیرون از سینماها نمی بینم؟

داری با من چی کار می کنی؟

اگه داری داری سعی می کنی قلبومو بشکنی بدون کارسازه چون اون باید من باشم!(وایی الانه که گریه کنم!)

اون باید من باشم که دستترو می گیرم اون باید من باشم که تو رو می خندونم اون باید من باشم این خیلی غم انگیزه چون اون باید من باشم(2 بار)

من می خوام بدونم آیا باید واسه عشق بجنگم یا (جالبه دارم آهنگ به این غم انگیزی ترجمه می کنم آهنگ hotn' and cold هم گوش می دم!)

یا تسلیم شم!

این غم در قلب من هر روز دردناک تر می شه!(بمیرم!)

چون اون باید من باشم

که به تو گل بدم و ساعت ها با تو صحبت کنم

اون باید من باشم اون باید من باشم!

نگار دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ق.ظ

بالاخره مارو قبول میکنی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://mehdi goodboy.

جاستین عزیز منم هم یکی از طرفدارانت هستم . ولی مواظب باش مغرور نشی که از چشم همه می افتی؟ و یک اهنگ هم درباره ی مادر هم بخوان......خداحافظ مهدی.اه یادم رفت از نرم افزار qeep هم استفاده کن.

Ghost جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ

شما ها اسلا هالطون خوب نیث

مارال شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

نگار جون رو قبول کن بابا چقدر سخت گیری بعدم من همه ی شرایط رو دارم خوصوصا انگلیسی و فرانسم حرف نداره فقط زیاد با حوصله نیستم و 14 13 سالمه من گفتم همه چیم این جاستین ولی خیلی کشته مردش نیستم تازه اطلاعاتم مهشره فقط گفتما با حوصله نیستمممکنم هست بعضی وقتا دیر اپ کنم دلیل اینکه دوست دارم نویسنده ی وبه طرفدارای جاستین این که اولا همان طور که گفتم به طور اتفاقی از سرتا پام البته به غیر از مدل موهام شکل جاستینه تازه من دو رگم توی کانادا بدونیا امدم اینه جاستین ومادرم کانادایی هست ولی توی ایران زندگی میکنم و پدرم ایرانی اسمم مادر بابام انتخاب کرده واسه ی همین اسمم ایرانیه راستی فارسیم می تونم خوب حرف بزنم بایگلم

tina دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ق.ظ

من راست کارتم
18 سالمه
خیلی پر کار و با حوصلم
همه نوع مطلبی دارم از همه ی خواننده ها و بازیگرا به غیر از ایرانی
انگلیسیم حرف نداره
همیشه امادم و میتونم زود زود اپ کنم
عکس هم همین طور
اهنگ و فیلم هم میتونم برات بذارم
خلاصه رشتم کامپیوتره و از 10 سالگی کلاس میرفتم ولی حتما جواب بهم بده ممنمن میشم اگه این کارو بکنی جواب بده خواهشن یه چیز دیگه من وب دارم فعلا دادمش دست بزرگترین وبای کشور برام دعا کن .لی چون ازت خوشم اومد میخوام مطالبمو برات بذارم حد اقل سعی کن تا روز سه شنبه جوابمو بدی چون من خیلی مشتاقم که این کارو بکنم من همه جوره پای اینترنتم و اگه جایی بریم که اینترنت نداره من نمیرم چون من به سن قانونی رسیدم
خواهشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش جوابمو بده

fati چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

همتون عقلتونو از دست دادین که برای یه تحفه اینقدر شلوغش میکنید.
براتون متاسفم که وقتتونو برای یه آدم بی ارزش تلف میکنید.
نمیدونم با این کارا میخواین چیو ثابت کنید آخه چیش به شما میرسه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد