طرفداران جاستین بیبر

این وبلاگ برای طرفداران و فن های جاستینه

طرفداران جاستین بیبر

این وبلاگ برای طرفداران و فن های جاستینه

جاستین مریض شده

سلام :

امروز مجله جاستین رو خریدم دیدم نوشته که جاستین مریض شده 


تو مجله یک عکس بود حالا من یک عکس براتون پیدا می کنم میزارم


بچه ها دعا کنید خوب شه

تازه چند تا کنسرت هم داشته ولی همه رو کنسل کرده


بچه ها فقط دعا کنید

نظرات 13 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://onlyjb.blogfa.com

وبت قشنگه من راست وقت واسه نویسندگی ندارم وگرنه حتما میل میدادم من تو وب خودمم مندم میخوام واسش نویسنده بگیرم مطمئنم ادامه بدی موفق میشی ادامه بدههههههههههههههههههههههههه

ریحانه دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ http://newmusicnew.blogfa.com

سلام دوست عزیز ..من لینکت کردم ...توهم منو با اسم ؛دانلود آهنگها و ویدئوکلیپ های جدید؛ بلینک..خبرشو بهم بده

عزیزم لینک کردم

mina پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام تطفا این قدر جاستین جاستین نکنین.خیلی هم مالی نیست .تازه انور ابه داره خوشی خودشو میکنه چیش به شما میرسه.اما وب خوب وقشنگیه برای طرفدارانش.

elina دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

مجله ی جاستین رو از کجا خریدی؟

tina دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

اره مجله ی جاستین رو از کجا خریدی؟؟؟؟ و منم موافقو همش جاستین هزترتا خواننده ی خوشگل مرد اومده مثل ادام لمبرت اندکو و.................. ولی همش جاستین تو فقط از جاستین خوشت میاد ؟؟؟ ولی جوابمو بده که مجله رو از کجا گرفتی دختر خوب باشه عزیزممممممممممم

صبا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

از اینکه با سلنا اون افتضاحو به بار اورده مریض شده؟ الهیییییییی بمیری دیگه با اون اهنگ های افتضاحت مارو عذاب ندی

ترنم چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

خدا کنه رودتر خوب بشی اخه اگه تو بمیری من با نیگا کردن به قیافه ی کی بالا بیارم؟؟؟؟!

کتی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

الهی تو و طرفدارات زنده به گور شید تا شر تو وطرفدارات راحت شیم اینم واسه طرفدارات

عدن پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

فقط کونه جاستینو قربون

ترنم شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ق.ظ

بهتر! یه بدصدا کمتر ولی حیفه جوون مرگ میشی و من دیگه نمیتونم بالا بیارم

fati چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

لطفا مطالب جدید بذار بعدشم فقط مونده آمار دستشویی رفتنش رو هم اعلام کنن.
آخه این جاستین چه تحفهن ایه؟امیدوارم هز شرش راحت بشیم!

ترنم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

ببخشید من ترنم هستم (ترنم خانوم۲)خیلی خوشت میاد حرفامو تکرار کنی؟

ترنم یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

ببخشید شما با من بودید؟ (ترنم اولی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد